Vi <3 snö

Kära dagbok.

Jag och matte har förgäves försökt uppdatera bloggen via mobilen men det vill sig inte.
Men nu har jag äntligen lagt tassarna på en dator så får väl uppdatera er lite.
Gibbes gastro och endoskopi gick bra, såg bra ut i magsäcken så vi väntar på provsvaren. När han kom hem var han slö och seg och ganska så kass i magen. Det har han varit i snart en vecka nu och på djurkliniken sa dom att vi skulle ge honom prokolin eller canikur, så vi åkte dit och fick nått liknande som hette zoolac. Visade sig senare att det innehöll protein vilket Gibzon inte får lov o äta så det var bara o sluta tvärt och istället ge honom ris.
Han blir bättre och bättre men har fortfarande svårt att få i sig maten, han som annars var så matglad.

Just som man trodde att det var vår så kom snön igen, inte mig emot jag ÄÄÄLSKAR snö. Gibbe verkade oxå ganska lycklig över det! Se själva:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0