Bara tjöt

Kära dagbok.

Imorgon skall vi på kalas jag och matte och på tisdag så tar moster studenten, jisses vad tiden går fort!
Vi tänkte åka till Arken Zoo nån dag och spana in höstens kursutbud. Vi gillar verkligen deras kurser!
Matte vågar inte riktigt bli medlem i hundungdom eller götebors brukshundsklubb eller vad det nu är man ska vara medlem i för det är ju många som fått konstiga blickar när man kommer dit med en "icke bruksras". Typ jag en liten fluffig vit skithund som verkligen lever upp till småhundarnas alla rykten innan han fått lära känna alla *hehe*.
Jag hoppas att Peggy, min kärlek en svart underbart vacker flattetik, också kommer gå fler kurser hos Arken Zoo. Matte är dock lite tveksam till det där då hon tycker att mitt beteende är pinsamt. Jag skriker inte längre men jag piper och skall lukta på henne heeeela tiden. Men vaddå, hon doftar ju uuunderbart?!
Mattar fattar ingenting. PUNKT.

Kommentarer
Postat av: linda & azi

hahah! nä man går på kurser för att få "ordning" på sin hund, så man ska absolut inte skämmas för nåt! det är de som ser ner på er som förlorat på de, ni är den bästa som sticker ut och ber om hjälp - det är bästa som finns!

2011-05-30 @ 11:05:03
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: linda & azi

skrev ett inlägg nu om att man ska våga åka dit man vill och skita i andra! jag hejar på er! bli medlem på hundungdom! ser de ner på er, har de med mig att göra!! ;)

2011-05-30 @ 13:35:36
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0