Ensamtid

Kära dagbok.

Ni som har två eller fler hundar, tycker ni att det är viktigt med ensamtid?
Det tycker iallafall jag och matte så idag tog vi en långpromenad bara vi två. Mormor körde oss in till centrum sedan gick vi hem därifrån vi tog det i vår egen takt och jag var lös hela vägen. Så fort det kom människor så kallade matte in mig och beodrade "fot". Jag var så duktig. Vi mötte även två hundar på vägen men då kopplade matte mig och sa åt mig att gå fot. Det gick rätt så bra det med, gick ju fot men blåser upp mig o frustar till ibland. Men det är iallafall framsteg, förr kunde jag knappt gå förbi utan o skälla skallen av mig eller morra.
Här är lite bilder från promenade också:







Tack till Ebba & Molly som tipsade om felet med youtube :D!

Kommentarer
Postat av: Ritha

Vad duktig han har blivit, skillnad mot för Bella hon gapar åt alla.. men vi tränar, lite svårt när bägge hundarna är med. vad söt han är stor verkar han också vara, vad väger han nu???

2011-01-30 @ 22:33:05
Postat av: Becca

Så duktig ;) Ja jag tycker med det är jätteviktigt med ensamtid. :D

2011-01-30 @ 22:36:42
URL: http://sweetolga.blogg.se/
Postat av: Patricia & Elwiz

Ritha: Han väger 8-9 kg :) han är inte så stor egentligen men han har så mycket fluffhår som står rakt ut haha :D! Oså är han ju lång som en tax ;)p

2011-01-30 @ 23:17:53
URL: http://elwizdagbok.blogg.se/
Postat av: Ebba & Molly

Gällande youtubeklippen måste man klicka i "Använd gammal inbäddningskoden" när man bäddar in koden. Tog vääldigt lång tid innan jag lyckades lista ut det men nu funkar det som vanligt ;)

2011-01-31 @ 18:17:56
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0