Kvällsbus

Kära dagbok.

Dagen har passerat rätt snabbt. Gibbe sov hos oss då moster sov hos sin kille. Matte klagade på att det blev väldigt varmt med två hundar under täcket och kunde inte somna.
På morgonengick jag och matte en snabbpromenad innan hon skulle iväg. Sedan gick jag och Gibbe en längre promenad med morfar på förmiddagen.
På eftermiddagen fick vi vara själva ett par timmar då hela familjen åkte och åt på en resturang.
Sedan busade vi på baksidan och inomhus med bollar och andra mjukleksaker!

O nu skall vi bara mysa av det som är kvar av helgen.
Har ni hittat på något särskilt?

Kommentarer
Postat av: Elin

hihi, vilka mysiga hundlekarbilder

2011-02-28 @ 18:30:56
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Åh, de verkar älska bollen :P Var på Ikea här om dagen och funderade på att köpa en jag med :) Dock är min knatte bara 4 veckor än så länge så det tar ett tag innan han får komma hem och bita i den :P

2011-03-28 @ 17:37:39
URL: http://www.lillaotto.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0