Spår dags

Kära dagbok.

Var ute o spårade lite korvvatten idag (bästa tipset ever, tack Linda & Azi)!
Gick lite segt ibörjan och kom in på andra spår från djur eller annat men i slutet gick det riktigt bra och jag hittade goda levergodisar i slutet av vartenda spår. Fick ibland krångla mig igenom blåbärsris för att få tag i dom men det var de värt!
Innan vi började spåra följde vi med husse som cyklade till jobbet (han kom hem på lunch) en bit, satt i cykelkorgen dit och gick vid sidan av cykeln hem. Matte ledde cykeln :), bra träning att vänja sig vid cykeln genom att gå bredvid den. Var inte ett dugg rädd för den, matte testade bromsa med handbromsen så det lät lite, plinga med ringklockan men jag bara fortsatte i gå framåt. Försökte svänga in framför däcket ett par gånger men då hindrade matte mig med kopplet. Bra träning, som sagt! Skall ju få springa bredvid cykeln om ett år eller två när jag blivit stor!




Filmade i slutet av sista spåret!

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad duktig du är på att spåra :-) har fortfarande inte testat det med Enzo men nästa helg kommer vi att testa både spår och sök. Ska bli kul att se om han tycker det är roligt.

2010-05-12 @ 17:45:52
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Linnea

Vilken söt liten vovve du har :)

2010-05-13 @ 10:23:19
URL: http://lazy.prome.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0