socialträff

Kära dagbok.

Har inte kunnat uppdatera bloggen så mycket idag. Matte har haft migrän och mest bara sovit! Husse jobbade så jag fick leka med mina leksaker helt själv - trist!
Sov lite med matte också så hon skulle må lite bättre :). Har ätit upp både frukosten o lunchen idag, middagen ville jag bara ha liiite av för vi var ju nyss på hundhuset där matte hade korv med sig. Då blev jag rätt mätt!
Tränade avslappning och inkallning, funkade rätt bra..iallafall inkallningen :)!
Sedan promenerade jag hem tillsammans med Hugo och Bella + mattar.
Bella gick fot vid min matte hela vägen hem, korv is the shit xD!
Nu skall jag sova lite o vänta på att husse skall komma hem, han fixar med bilen. Saknar honom!!

Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

Vad snäll du var som sov med din matte så att hon skulle må lite bättre!! :-) hoppas hon mår bättre nu

2010-05-05 @ 22:35:38
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Carina

Du är för gullig du som ligger hos matte, hoppas hon mår bättre av det. Kram på er

2010-05-06 @ 05:51:32
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0