socialträff och max

Kära dagbok.

Har nyss kommit hem från en skön kväll på hundhuset. Vi var inte så många så det var lungt och skönt :). Körde lite personsök i skogen och sedan lite slalom mellan konor och sedan mellan hund och ägare.
Efter det åkte vi för att hämta husses mamma som sedan bjöd på MAX. Så där satt vi en stund och njöt av det varma vädret.
När vi kom hem upptäckte matte att jag var helt blöt på ena benet och magen. Måste ha kissat ner mig i buren för det var en fläck där med, drack väldigt mycket på hundhuset så det var väl de som kom ut.
Så de fick bli en avspolning i duschen och sedan passade matte på att tvätta dynan i bilburen - välbehövligt. Vattnet blev kolsvart av smuts efter bara någon sekund så matte fick tappa upp nytt. Så nu får den ligga i badkaret med en massa tvättmedel på så den förhoppningsvis blir liiite renare än förut.

Nu skall jag faktiskt sova, skriver mer imorgon.
Ska försöka fixa lite bilder också men de känns inte som att det händer så mycket på dagarna att jag har något att fota, men det kommer nog :).
På söndag är det ju grillträff med hundhuset så då blire nog en massa bilder.

Kommentarer
Postat av: Carina

Ibland kan det vara lite skönt när det inte är så många hundar utan lite lugnare. Hundhuset som ni går till vad är det för ställe?? hoppas ni har haft en bra dag

2010-05-20 @ 16:44:05
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0