klumpeduns

Kära dagbok.

Matte är världens klumpigaste, hon trillade nästan mig idag (även om hon skyller på att jag gick framför hennes fötter). Vi var i skogen och det är väldigt stenigt där. Så skulle matte ta ett kliv till en sten oså springer jag (enligt henne då) ut rätt framför fötterna på henne och matte tappar balansen och törnar ner i backen, rakt över mig. I telefon pratar hon med husse.
Matte lyckas dock ta emot sig med händerna och knäna så jag blev inte skadad men jag blev rädd och skrek som en tjej - jätte högt, sen sprang jag iväg. Matte hade dock flexikoppel i handen så det tog stopp tillslut.
Samtalet med husse bröts och han ringde upp och frågade vad som hänt, matte sa att hon trillat och husse sa att han hört henne skrika..matte sa då att hon inte skrek alls, det var jag :P..
Matte fick skrapsår på händerna och ett fult märke på jeansen men annars klarade hon sig utan skador. Jag fick inte en skråma, matte kände igenom hela mig :).

Här tror jag det var vi gick men det är ingen snö kvar.

Kommentarer
Postat av: Becca & Olga

Men det kan väl inte vara sant! Finns det snö kvar på vissa ställen?? Det är ju Juni snart, sommar!

2010-05-27 @ 20:13:59
URL: http://sweetolga.blogg.se/
Postat av: Carina

Vilket tur att ingen av er blev ordentligt skadade, kunde gått riktigt illa. Du får ju inte gå framför oss människor för då snubblar vi :-) Du ska veta att mina katter är experter på det haha. kram

2010-05-27 @ 20:43:53
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Becca

Ha ha! Jag läste typ " vi var ute och gick fast på ett ställe där det inte var snö" typ att ni gått förbi all den snön till ett ställe utan! Hehe vimsemaja jag :D

2010-05-27 @ 21:20:48
URL: http://sweetolga.blogg.se/
Postat av: Ira å Mio

hehe.. så du skriker som en tjej så att husse förväxlar ditt o mattes skrik! fniss

2010-05-27 @ 22:35:14
URL: http://luckyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0