godnatt

Kära dagbok.

Matte är superglad för hon och husse beställde hennes cykel för nån timme sen! En rosa cykel som matte alltid velat ha, och så får ju jag sitta i cykelkorgen eller om dom hittar någon käck cykelväska att ha mig i.
Mormor ringde för en stund sedan och berättade att dom bokat flygbiljett till mig med ifaaaall att husse jobbar. Ingen verkar kunna passa mig häruppe så då får mattes moster passa mig tillsammans med Gibbe och Pigge.
Imorgon börjar husse jobba igen så då blir jag och matte ensamma. Hoppas vädret blir bättre än det var idag..det haglade tillomed.
Vi skall iallafall försöka sova nu. Var nått konstigt med element/ventilationen inatt så det var varmt som tusan i lägenheten trots att husse stängt av elementen och sedan iskallt på tidigt morgonen. Jätte skumt så ingen av oss fick sova någon längre stund. Typiskt när man flygit och behöver sin sömn..
Har ätit dåligt idag också, ville inte ha min lunch konstigt nog. Matte tror att det kan vara för att jag är lite stressad/orolig och sedan fick rätt mycket levergodis + att jag inte gillar JWB fodret som vi fortfarande blandar ut med Standardt. Matte läste att man skulle gå över låååångsamt till standardt då det var så hög kötthalt som många hundars tarmar inte var vana vid (allt spannmål som finns i dagens foder..) så då kunde man lätt bli konstig i magen. Matte skall blanda ut med ännu mer standardt till frukosten. Hon fick handmata min middag idag, då åt jag BARA standardt bitarna, JWB foderkulorna spottade jag ut xD!
Blivit riktigt kräsen! Säkert Gibbes fel ;).

Kommentarer
Postat av: Becca & Olga

Hur går det med elwiz nu då! Saknar han brorsan ngt??

2010-05-04 @ 13:11:30
URL: http://sweetolga.blogg.se/
Postat av: Marina

Min Hector är också så kräsen och liten i maten. Ha det bra :D

2010-05-04 @ 13:47:33
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/
Postat av: Becca & Olga

Så bra! Ja han vänjer sig nog snart med alla nya ljud!

2010-05-04 @ 17:23:49
URL: http://sweetolga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0