Godmorgon

Kära dagbok.

Strålande fint väder idag igen - härligt! Snön smälter på rätt bra på vissa ställen, hoppas det börjar tina bort i skogen också så man kan gå på lite fina stigar.
Matte och jag latar oss i sängen, husse har gått till jobbet och vi är supertrötta. Jag vaknar så tidigt varje morgon för solen går upp mycket tidigare här. Redan vid 10 i 7 imorse vaknade jag och ville leka, det var ju som dagsljust ute!
Vägrade äta min mat gjorde jag också, men så låtsades husse äta maten och fick den att verka supergod så då åt jag upp den iallafall. Då tyckte matte att jag var så duktig så jag fick en grisknorr ^^,.
Ikväll blire socialträff på hundhuset och sedan skall matte göra lite skolarbete.

Vad händer hos er?

Kommentarer
Postat av: Mio

mums med hemgjorda köttbullar det gjorde mormor ofta till mig förut, med extra ströbröd i för att det skulle hålla ihop bättre när man skär det i småbitar men nu har hon ej gjort det på ett år , fräckt va? de var kanongoda!!

2010-05-05 @ 09:38:11
URL: http://luckyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0