Godmorgon

Här är vi upp med tuppen förstår ni! Inte kan någon som jag sova när någon i sängen börjar röra på sig, eller när klockan ringer?! Näe snabbt som attan flyger jag dit med en leksak som är sådär lagomt dregglig och go :D! LEKAAAAAAAAA *hopp, hopp, hopp*!!
Kliver på matte o husses ryggar, trycker leksaken i nacken på dom (kom ihåg att den är sådär blöt och KALL), ger ifrån mig ett läte som matte inte riktigt kan beskriva.. typ som en unge i målbrottet. Dom försöker allt ignorera mig så länge de går - vilken rolig lek tycker jag! Tillslut ger dom upp (oftast matte men idag vare husse) oså börjar dom leka med mig. Eller husse försöker kasta ner leksaken på golvet så jag skall hoppa ner o stanna där, men då tror han fel för jag kommer uppflygandes igen så fort jag fått tag i den oså börjar leken om :D!
Tillslut får matte gå upp och gå ut med mig för hon vill sova.

Hur är eran morgonrutin?

Kommentarer
Postat av: Carina

haha du är smart du Elwiz, vet hur du ska få upp matte eller husse :-) På vardagarna när jag jobbar går Tim upp med hundarna och de är duktiga och sover tills det är dax. När jag är ledig låter de mig sova hur länge jag vill, skönt hihi

2010-05-11 @ 17:19:26
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0