Framme!

Kära dagbok.

Nu är vi framme och har varit här ett tag! Jag var knäpptyst under hela resan, enda grejen som hände var när en liten kille (2 år kanske) kom och petade jätte hårt på nätet, då skällde jag till. Han blev rädd och började gråta - ops!
När jag såg husse blev jag superglad!! Har saknat honom sååååå mycket!
Gibbe saknar inte mig för 5 öre där hemma, han är mycket lugnare nu när jag åkt och kan slappna av ordentlig.
Nu skall matte sätta kameran på laddning så kanske den får följa med ut i morgon, om det är bra väder.
Matte fick liiite ångest då hon från planet såg all is och snö.. Hemma i göteborg var det inte ett enda moln på himlen och hela familjen satt ute och åt lunch i bara fleecetröja! Vi vill tillbaks ;)!
Fast vi kommer nog in i vardagen här snart också.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

Kan tänka mig din matte e glad äntligen få flytta hem igen + vara med husse mycket :-) men det e skönt slippa brorsan och ha leksakerna, godis och bädd för dig själv va? vad duktig du var som var tyst hela resan hem!

2010-05-02 @ 22:32:59
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Ira å Mio

hihi, den sele har jag ej använt på över 1 o halv år, mormor fick för sig jag skulle ha sele när vi testar gungan idag så att matte kunde greppa tag om mig om det behövdes o vi var ju redan på landet så vi letade och hittade det här selen, vi gillar Y-sele mkt mer än sådana här sele, kan rekommendera Y-sele!



Jaa njut ordentligt av att få vara "enda barnet" nu och ha matte o husse för dig själv :D godnatt

2010-05-02 @ 23:02:33
URL: http://luckyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0