Äntligen fredag

Kära dagbok.

Var ute på gården med matte en stund förut. Lekte med barnen som gav mig pinnar och sedan kastade dom åt mig, superkul jag ääääälskar barn :D!
Nån timme senare ringde vi husse o frågade när han slutade så mötte vi nyss upp honom påväg hem från jobbet. Han cyklade idag!
Vi skall premiärcykla mattes cykel imorgon och funderar på hur tusan vi skall få med mig. Antingen får jag knö ner mig i cykelkorgen eller i min resväska på pakethållaren kanske? Får se..


Verkar som att hela hundbloggvärlden taget en bloggpaus, beror det på vädret kanske?

Kommentarer
Postat av: Becca & Olga

Haha här i linköping har det varit pissväder! Regnat, blåst och varit svinkallt! :r( vad hände m. vårvärmen!?

2010-05-08 @ 14:33:17
URL: http://sweetolga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0