typiskt

Kära dagbok.

Matte skulle precis fota oss ute då kameran stänger av sig - slut på batteri. Attans, inte heller fanns det några laddade batterier så det var bara att lämna kameran inomhus.
Geggiga och äckliga var både jag och Gibbe när matte tog in oss så vi fick bli avsköljda i duschen med lite vatten, som vanligt fick vi tokryck efteråt!
Nu har matte förresten köpt ett nytt foder till mig, jag skall börja med James Wellbeloved istället för Royal Canin. Just för att jag skiter så otroligt mycket (brukar oftast vara ett tecken på att fodret innehåller för mycket onödiga saker som kroppen inte kan ta upp, det åker ut istället). Brukar även få laxolja i maten för att pälsen och trampdynorna skall vara fina :)!
Vi åkte till Arken Zoo för att köpa fodret samt ett halsband med knäppe åt Gibzon, lite levergodis slank också med!

Vad har hänt hos er denna måndag?

Kommentarer
Postat av: Olga & Becca

Jasså, de får också tokryck efter bad! ;9 olga med.... Hur ofta skiter de per dag då, vart går gränsen för mkt tycker du?

2010-03-29 @ 17:43:11
URL: http://sweetolga.blogg.se/
Postat av: Olga & Becca

Oj 6 gånger! Det var faktiskt en hel del! Olga skiter 3 gånger dag, morgon middag kväll. Så det är ju ganska noemalt antar jag.

2010-03-29 @ 18:37:04
URL: http://sweetolga.blogg.se/
Postat av: Ira & Mio

Har hört gott om JwB så det blir nog bra... de utfodrar dagishundarna med JwB på mios dagis och det är ett dyrt märke så det e ju bra men tyvärr ratar Mio det så han får sitt eget foder på dagis :)



Jaa Espree s valp har jag ej testat men kan tänka mig det luktar starkt o pälsen torr... har testat 3 olika flaskor av Espree och inte varit nöjd med ngn direkt flrutom cucumber tror jag det var den var helt ok men han blev rätt smutsig fort .. så man måste bada ofta om pälsen ska vara fin.. då tog flaskan slut fort...

2010-03-29 @ 21:16:08
URL: http://luckyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0