regn & folk

Kära dagbok.

Idag har varit en väldigt intressant dag. Vi skulle följa med matte till en sjö för att fota hennes bästa vän. Men när vi kommit fram till sjön började det spöregna så vi fick ta bussen tillbaka igen. Men vi var endå borta i nästan 2 timmar och bussarna var smockfulla så det blev väldigt bra socialträning för oss.
När vi kom hem fick vi mat och sedan däckade vi båda två!

Förresten, när vi satt i bussterminalen och väntade på bussen till sjön så kom det fram en dam och klappade oss. Hon frågade vilka raser det var i oss och frågade sedan matte om vi var runt 12 veckor gamla. Ser vi verkligen så unga ut?
Matte tycker att vi ser nästan vuxna ut nu :D!

Tyvärr blev det inga bilder idag pga vädret.. typiskt att det skall ösregna här i Göteborg.

Kommentarer
Postat av: Jonna & Puff

Vissa tror att små hundar är föreviga valpar. Senast igår frågade en kvinna (som också hade någon typ av småhund) om Puff var en valp.

2010-03-31 @ 15:43:19
URL: http://jonnax.blogg.se/
Postat av: Carina

Håller med om att folk tror en liten hund alltid är en valp. Tyson är evigt valp i mångas ögon :-) Jag tycker nog att ni ser lite äldre ut än 12 veckor.

2010-03-31 @ 16:54:53
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Mio

haha så ni ser ut som små barnungar!?!? haha, tur de inte tror jag e valp för det är jag minsann inte, jag är 2 år!!! hihi..



Förresten ja visst e människor korkade!!! Som du sa, har vi balans, vad ska man ha en halkmatta till för? ha ha... enligt matte så säger hon att jag bråkar lite för mkt i badkar ibland och det är ju så mkt tvål och halt då har det blivit livsfalrigt ibland påstår hon!! löligt!

2010-03-31 @ 17:01:58
URL: http://luckyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0