Bokat

Nu har mormor bokat tid för Gibbes kastrering! Tycker synd om honom, låter inge kul att få något kapat liksom..
Men men, det blir nog bäst så för honom :).
Den 12 maj klockan 12.00 skall han in och dom får hämta ut honom igen vid 16-tiden. Sedan skall han ha tratt i en vecka och ta stygnen efter 10 dagar tror jag det var.
Jag har iallafall åkt hem då så vi kan inte busa vilket är bra för man måste tydligen ta det väldigt lugnt efteråt. Så tråkigt det låter!

Matte har också kollat runt lite på kastrering "ifall att" och hon hittade ett ställe som var billiga, runt 2500 kr, samma pris som för Gibbe :). Men jag vill inte bli kastrerad och matte sa att sålänge jag inte lider av det så slipper jag - phieuw!

Kommentarer
Postat av: Carina

Vi får hoppas att du slipper kastreras :-) Jag har inte bestämt om Enzo ska kastereras eller ej. Men än så länge är det inga problem

2010-03-23 @ 21:30:36
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Jonna & Puff

Ja, det är något enklare att ha en hund än en häst tycker jag. Mina föräldrar bor ju på ett hästgård så helt borta från stallvärlden är jag ju ändå inte. Men jag började känna att drygt 10-års hästägande fick räcka för ett tag men kanske i framtiden...

2010-03-24 @ 13:31:40
URL: http://jonnax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0