allt o inget

Kära dagbok.

Idag har vi bara tagit det lungt. Jag och Gibbe har varit supertrötta och mest bara sovit. Några busstunder har vi ju såklart haft. Matte och husse åkte iväg för att leta regntäcken till oss idag men hittade ingenting, det blir ju liksom lite varmt med regnoveraller på sommaren och så.
Just nu ligger husse i sängen och läser en bok baklänges jätte högt.. det låter rätt skumt och jag kollar väldigt snett på honom, försöker ju liksom blogga och sova..
SUCK!

Här är en film från.. jaa ett tag sen!

Imorgon skall vi få övas på att vara ensamma en stund igen. Matte måste hämta ut ett par skor hon klackat om så då får vi vänta ensamma hemma jag och Gibbe, fast i olika rum.
Matte tänkte filma förra gången vi var ensamma men dumt nog tog kameran visst ett kort istället då matte (dum som hon är) inte hade växlat till filmläge..
Kanske försöker imorgon istället, alltid spännande o se vad vi hittar på va ;)!?

Kommentarer
Postat av: Carina

ojoj fullt ös hela tiden haha. Det busas rätt bra här hemma oxå, man får säga till ibland när det blir för mycket. Ha en bra kväll

2010-03-14 @ 20:27:55
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Malin

Okej,DÅ förstår jag :-)! Dom är lika som bär och väldigt söta båda två i varje fall och verkar ha väldigt roligt ihop!

2010-03-15 @ 06:58:21
URL: http://www.cannolisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0