Onej!

Jag är visst inte alls frisk :(!
Det kom löst inne nu på lunchen plus att det såg ut att vara en droppe blod i!! Matte fick panik och ringde djursjukhuset säkert 10 gånger men dom svarade aldrig. Då ringde matte djursjukhuset i Göteborg och dom svarade direkt och lugnade matte med att det var helt ofarligt och att vi skulle ge mig kokt ris med kokt fisk i 3 dagar. Har det inte blivit bättre då så får vi ringa igen så kanske jag behöver lite medicin.
Dom sa att vi hundar kunde råka ut för många olika magsjukdommar och att vår slemmhinna var väldigt känslig så därför kunde det komma lite blod.
Matte är fortfarande orolig men jag är precis som vanligt, lika pigg och glad.
Matte står iallafall och kokar ris just nu, sedan skall hon koka fisk och ge mig i små små portioner ofta.

Är jag inte bättre på fredag så ringer morfar blåstjärnan igen och bokar en tid för då är vi ju i Göteborg. Lite otur att jag får sånt här när matte snart skall åka utomlands och allt.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag brukar ge min lillkille 1dl kokta gröna ärtor när han är lös i magen. Fast han har aldrig haft blod när han varit lös, lite skillnad..



Hoppas det blir bättre så ni slipper åka till djursjukhuset!

2010-06-09 @ 15:30:05
URL: http://mffhunden.blogg.se/
Postat av: Ebba & Molly

Inte bara min Ebba som får panik vid ohälsa.. Hoppas att ni slipper sjukhuset!

2010-06-09 @ 18:46:00
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0