Hejsvejs!

Sorry för dålig uppdatering men vi har fullt upp!
Matte packar som en galning och försöker komma ihåg allt som skall med men samtidigt får det inte bli för mycket i resväskan då massa grejer skall med tillbaka hit sen.
Vi köpte ju en resebur på Rusta, en svart som jag skall flyga i. Den är större än min andra och matte fixade iordning den. Hon skulle lägga ner bottenplattan och då for dragkedjan upp, så nu är den trasig! Så jag får knö ner mig i min pyttelilla resebur iallafall - TYPISKT!
Så vi skall reklamera den så fort vi kommit tillbaka.
Matte sa att hon skall försöka få tag på en bra resväska när vi åker upp så ja slipper tränga mig ner i den lilla.
Nu skall vi sova, matte o husse ställer klockan på halv 8 för då skall vi på en långpromenad så att jag får igång magen och förhoppningsvis skiter. Sket faktiskt förrut, små, hårda och aningen gula pluttar! Så det verkar gå åt rätt håll iallafall. Skall börja gradvis med fodret igen på lördag morgon tänkte vi.

Uppdaterar när vi är i Göteborg! Planet går 10.25!

Obs! Antagligen kommer bloggen ligga rätt så lågt till dom två veckorna matte åker utomlands (15-29juni) men jag skall be husse uppdatera lite då och då.

Kommentarer
Postat av: Ira å Mio

Ha en trevlig semester båda två.. så hörs vi när ni är tillbaka hemma...

2010-06-11 @ 10:15:13
URL: http://luckyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0