utmaning

Jag fick en utmaning från http://gallerigavelin.blogg.se/

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Flyttade hemifrån

2. Höll du några av dina nyårslöften? Har aldrig haft nyårslöften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope

4. Dog någon som stod dig nära? Ja, Duke.

5. Vilka länder besökte du? Mallorca (spanien)

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ett jobb? :D

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 15 och 16 augusti - Då vi träffade o hämtade Duke.

8. Vad var din största framgång 2009? Tog studenten kanske, kom in på högskolan.

9. Största misstaget? Hm..avliva Duke. Annars att jag färgade håret xD.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nja, har väl varit lite småsjuk nån gång.

11. Bästa köpet? Duke!

12. Vad spenderade du mest pengar på? Duke's mat tror jag xD. 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja min pojkvän gör mig alltid glad!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Beyoncé - Halo

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Samma tror jag

16. Vad önskar du att du gjort mer? Besökt mer platser.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Hm..kommer inte på något just nu.

18. Hur tillbringade du julen? Hos min moster med min familj (tyvärr inte med Jimmy)

19. Blev du kär i år?  Jag fortsatte att vara kär kan man väl säga? :D

20. Favoritprogram på TV?  Jag är en sucker för disney channel haha xD!

21. Bästa boken du läste i år? Breaking Dawn, fast på svenska då ;).

22. Största musikaliska upptäckten? Ingen

23. Var är frågan? ?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Japp min dröm mobil!

25. Något du önskade dig men inte fick? Haha, hund, häst, massa pengar, nikon d300 ^^,

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firade med familjen (Jimmy var med!!)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, att Duke var frisk.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Från Fashion till hundpromenerande-slapp-hemmafru?

29. Vad fick dig att må bra? Pojkvännen, familjen, vovven

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ohnej haha Robert Pattinson, Leonardo DiCaprio (alltid!) och Hayden Christensen, men sen får vi inte glömma Chad Michael Murray eller typ Josh Hartnett.. hehe xD!

31. Vem saknade du? Familjen när jag flyttade och Duke när han dog.

32. Den bästa nya människan du träffade? Våra grannar såklart :D!

Utmaningen skickar jag vidare till
 
Zhalle & Atlas
Mimmi & Bamse
Marie & Spencer

Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Tack så hemskt mycket :D

2010-01-14 @ 13:44:34
URL: http://candis.se
Postat av: Annso

Vad tråkigt med din tidigare hund!:/ Det är så hemskt att behöva ta bort ett djur!



Men jag gillar din stil, från fashion till hundpromenerande-slapp-hemmafru, det är nog samma för mej:)

2010-01-14 @ 14:32:54
URL: http://annsoputtes.bloggsida.se
Postat av: Carina

Kul att få veta lite mer om dig :-)

2010-01-14 @ 19:58:53
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Mimmi & Bamse

Jaså är jag utmanad :) då får jag ta och göra den lite senare :)

2010-01-15 @ 11:55:49
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: jannica

Va roligt :D Ska göra den nu :)

Haha gör så!

2010-01-15 @ 13:42:15
URL: http://zhalleslashatlas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0