tralala

Kära dagbok.

Invigde det nya täcket idag då termometerna visa nästan 10 minus grader. Värre lär det ju bli nu när det skall bli snökaos i hela landet. Stackars Gibzon som är en riktig frysare..
Han är så kal, först valpmage och sen går det bara tunn, tunn babypäls enda upp till där halsen börjar. Blir det blött fryser han nästan ihjäl. Så han får ha på sig antingen min hurtta tröja eller sitt täcke som han nästan springer ur nu, rätt stort.
Endå skakar han och piper och vägrar kissa. Overall vägrar han ha på sig.
Är ju nästan tur att han inte skall bo med mig uppe i norrland, han hade ju inte överlevt ;).

Just ja, glömde ju säga att betyget är toppen! Jag kunde röra mig jätte bra i Gibbe's täcke, det satt åt ordentligt och var supervarmt!
Rekommenderas!
Finns även en lite dyrare modell med avtagbart innerfoder i fleece, så får man två täcken i ett!

Hoppas inte ni har tröttnat på bilder?

Kommentarer
Postat av: Mimmi & Bamse

Haha gå till någon tattoo och prata med dem? :) och jag talar nog för oss alla, NEJ VI HAR INTE TRÖTTNAT PÅ BILDER! :D

2010-01-26 @ 12:18:39
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Elin

Tröttnar aldrig på bilder! :)

2010-01-27 @ 20:29:48
URL: http://elinoenso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0