skog och is

Kära dagbok.

Hänt myycket idag skall ni veta. Först åkte vi till stan för att hämta ut biobiljetter, matte och moster skall se en film imorgon. Jag och Gibbe väntade utanför med matte medan morfar hämtade ut dem. Hälsade på en liten kille, 4 år kanske, som berättade för matte att valpar inte fattade något, asgarv!
Sedan bar det av till stallet där vi skulle hämta moster och hennes vän. Hälsade på några tjejer där också som tyckte vi var himla söta.

När vi kommit hem, ätit lunch och sovit några timmar gick vi till skogen med matte och morfar. Vi fick springa fritt i skogen och sedan kom vi ner till en damm där dom hade gjort en isbana.
Det var väääldigt halt på isen! Vi blev även utskällda av två stora hundar, jag kissade nästan ner mig av rädsla när den ena gjorde hemska utfall och skällde o morrade som en galning. Lilla jag skulle ju bara promenera förbi, ägnade dom inte ens en blick ju!
Gibzon blev lika rädd han.
Men vi blev snabbt på gott humör och busade runt som galningar. Vi blev dock burna rätt mycket för vi får ju inte promenera. Hela vägen hem sedan satt vi innanför varsin jacka och hade det bra.



Kommentarer
Postat av: Alexandraida♥

Sötis kort

2010-01-31 @ 00:32:59
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Molly

Varmt och skönt innan för jackan :)

2010-01-31 @ 16:55:31
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0