onsdag 20 jan.

Kära dagbok.

Idag är vi uppe med tuppen! Eller..nästan iallafall. Hur som helst så väckte jag matte då jag hörde moster och brorsan i trappan. Dom skulle ut o kissa och då ville jag också följa med!
Klockan var väl runt 6 då och vi hade sovit nonstop från kl 22.30. Men vi somnade om till klockan 8 efteråt och gick sedan ner för att äta frukost. Gibzon äter inte så bra så matte får blanda i liite afil i hans mat, då slinker det ner fort som attan!
Jag däremot äter allt som finns i min väg, matte säger att jag är tillomed ännu mer matglad än vad Duke var, hur det nu är möjligt..
Matte hade ställt Gibzons matskål på köksbänken och jag försökte klättra upp och hämta den, dock utan resultat. Men en sak Gibzon gillar mer än mig är gurka! Matte stod och skärde upp grönsaker igår till middagen och då satt vi ju som två små änglar bredvid henne och tittade med våra valpögon på henne. Vi fick då varsin lite bit och jag tog ett tag på mig att tugga upp den medan Gibzon tuggade som en idiot och ville sedan ha mer!
Nu står vi o voffar i köket för vi hör moster på övervåningen men är för osmarta för att fatta det. Gibbe är en fegis o vill sitta i knät när det är "läskigt" medan jag går runt o försöker leka cool ;).
Vid 16-tiden kommer morfar hem och då skall matte och moster bara äta lite mat, sedan åker vi till drop-in vaccination :)!

Kommentarer
Postat av: Molly

Ni är bara för underbara :)

2010-01-23 @ 08:57:02
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0