dagbok

Kära dagbok!

Jag har faktiskt börjat säga till då jag vill ut, visst hinner jag inte alltid med att säga till men jag börjar göra det mer och mer!
Matte tycker att jag är fruuuktansvärt duktig ^^,.
På onsdag om två veckor tänkte vi åka till en djurklinik här och vaccinera mig, dom har ju drop-in. Sedan kanske jag får följa med till ridskolan helgen efter. Duke gillade inte hästar så mycket, dom var respektingivande. Jag kommer antagligen inte gilla dom heller, jag bjäffar åt allt stort jag ser just nu! Det är tillomed mer vakt i mig än vad det var i Duke!
Imorse väckte jag matte vid 8 och ville ut, sedan väckte jag henne vid 10 igen och ville ut och busa! Då hade även resten av familjen vaknat så jag hade många att hälsa och busa med.
Husse brukar se mig i webcam och han tycker att jag är för liten. Han säger att han kommer tappa bort mig i snön eller blåsten uppe i norrland, han är himla taskigt tycker jag! Men jag gillar honom endå ^^,!
Jag kommer sakna Pigge väldigt mycket, han är ju min äldsta storebror och han har lärt mig väldigt mycket.
Tillexempel att man kan och ska äta hö, man kan även äta sin egna avföring för enligt honom är det extremt nyttigt (matte säger dock att detta bara gäller kaniner!?). Men jag blir endå fruktansvärt avundsjuk när matte håller Pigge i famnen och pussar o kramar honom. Då försöker jag hoppa, studsa, pipa, skälla..jaa göra allt för att matte skall plocka upp mig istället. Funkar inte de försöker jag naffsa Pigge i baktassarna så att han skall hoppa ner självmant, men då blir matte arg.
Det är så synd om mig!

Kommentarer
Postat av: Mimmi & Bamse

Haha tyvärr så måste jag hålla med husse ;)

2010-01-05 @ 12:11:03
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Jonna & Puff

Typiskt hussar. Först tycker dom att små hundarna är för små men dom glömmer bort det fort.



Här hemma tror killen numera att Puff är jätte stor och tuff, man ska kanske inte spricka hans bubbla :)

2010-01-05 @ 13:44:08
URL: http://jonnax.blogg.se/
Postat av: Linda & Azi

Haha, ja ärligt talat jag skulle tappa bort lilla vovven på en gång när jag hämtat hem valpen :$ Jag är så himla rädd om små hundar. När jag praktiserade på hunddagis - oh jag skulle rycka på koppeln åt en chihuahua- HJÄLP! Den flög iväg långt bakom mig :):)

2010-01-05 @ 13:57:11
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: emma

Hon fäller inget :) så det är bara att klippa

2010-01-05 @ 17:17:07
URL: http://elsahedlund.blogg.se/
Postat av: Ebba

Jag tycker att det är svårt att se Molly i skogen då hon kamofleras bra, men lilla Elwiz måste ju vara svårhittade i snön, eller? ;P

2010-01-07 @ 09:33:29
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0