iskallt

Kära dagbok.

Vaknade upp i morse och såg att termometern stod på -15,2 grader. Rena norrland ju! Så det fick bli på med en tröja och ut i snön. Förresten så har Gibbe's overall kommit (lägligt nog) så mormor skall hämta ut den på en zooaffär en bit härifrån. Det är så krångligt för oss att åka in till hundskafferiet då det ligger längst bort i stan och stan i rusningstrafik är hemskt!
Matte mår inge vidare idag, stackarn. Hon sitter invirad i en fleecefilt och mår illa o tycker synd om sig själv. Jag gör inte direkt livet lättare för henne. Åt upp Gibbes frukost idag bara någon timme efter att jag redan ätit upp min. Sedan försökte jag äta upp den igen då matte fyllt på mat i hans skål men hon hann jaga iväg mig - attans! Så nu får jag ingen lunch..taskigt värre.
Matte tycker att jag borde leva efter mottot: Den som spar han har.
Men jag förstår inte direkt vad hon menar med det..

Kommentarer
Postat av: Linda & Azi

Ja, de förstås :D Jag längtar tills en valp, en vorsteh. Åhh, har sån valplängtan, men får vänta vänta :D



Haha busiga E!



Vad blev det för film igår?

2010-02-11 @ 13:19:47
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0