vår dag

Kära dagbok.

Denna dag blev inte direkt som planerat.
Matte hade tänkt promenera med oss till Mcdonald's och möta upp moster där, köpa mat och sedan skulle vi promenera hem igen. Men 10 minuter innan vi skulle gå började det stört hagla! Det bara for ner hagelkorn så vi fick stanna hemma istället och vänta tills morfar kom hem så han kunde köra matte.
Moster stannade hemma med oss och dammsög undertiden.
När det blev uppehåll tog matte med oss på en promenad, vi gick i kanske 15 minuter och när vi kom hem kastade vi lite boll på baksidan, tränade inkallning med att sitta vid sidan av benet och sedan gick vi in.
Nu skall jag vila lite för det var jobbigt ;)!

Lite typiskt med vädret.. det var jätte fint och soligt så matte tänkte inviga selet men näe! Inte det..
Jaja imorgon kanske :).

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Becca & Olga

Vår dag blev inte häller som planerat, vi hade tänkt och åka till komården med vovvarna men när rickard ringde dem imorse visade det sig att man inte får ta med vovvarna in :S Sen börja det snöa och regna och då var vi inte sugna på att sticka iväg ngn annan stans med hundarna.

Vet ej hur lång den är i ryggen, jag ska försöka mäta den om jag kommer ihåg och höra av mig.

Kram

2010-04-21 @ 17:32:44
URL: http://sweetolga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0