tjenixen!

Kära dagbok.

Vi skall snart börja promenera till mosters skola! Vi skall möta henne där runt 15-tiden sedan skall vi promenera till en djuraffär och titta på ett sele åt Gibzon. Skulle dom inte hitta ett bra där så köper dom nog samma som jag skall ha. Jag avvaktar därför lite innan jag beställer min :).
Vi har just ätit upp vår lunch och skall vila lite innan promenaden, det kommer ta ett tag för vi går väldigt långsamt med många pauser, det är nääästan 2 km till skolan men det är jätte fina promenadvägar med gräs på kanterna där vi kan nosa omkring och sådär.
Är lite mer moln och kyligare idag, endast 13 grader ute just nu *burr*.
Kameran åker nog med, håll tummarna för att batterierna håller för några bilder!
Matte saknar sin systemkamera haha, man blir så fort bortskämd så det är inte klokt..
Matte har även spanat in en massa hund cykelkorgar, jag får nog plats i en vanlig cykelkorg sittandes men det känns inte så säkert och lite plats vill man ju ha. Matte såg att dom sålde massa på hundskafferiet, man kanske skall dit o känna lite på några nån dag?
Nej nu skall vi sova lite!


Vad skall ni hitta på idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0