hm..

Kära dagbok.

Varför har hundkläder, speciellt de snygga, så kort rygglängd? Det borde ändras, tycker inte ni det?

Jag är i stort behov av:
Sele med matchande koppel, gärna det med äppeltyg från puppia.
Overall till nästa vinter, matte säger dock att det får vänta till hösten - blä!
Hoodie för kyliga kvällar, matte får spana ut någon snart.
Halsband och koppel, i massor!
Tshirt, tunn för varma cykeldagar så att vi kan blöta den.
Badrock, har sagt det många gånger men matte hittar ingen hon gillar.
Hårrosetter, börjar ju få lite fluff vid öronen!
Hundtrimmer, skall köra på snaggat i sommar.
Hundkoja, typ en bädd som ser ut som ett hus som jag kan krypa in i!
Jacka, fler snygga, suktar efter en i jeanstyg men matte säger nja.
Regnjacka/overall, ett MÅSTE! Min gamla läcker in..
Charms, jag älskar körsbärscharms eller blingade bokstäver med mitt namn, ge mig!

Jaa listan kan göras ännu längre. Stackars matte, vem har sagt att en liten (frusen) hund är billigare ;)?

Jag menar det här är vad jag kan använda just nu:

Näe matte, det här går inte ;)!

Kommentarer
Postat av: Ira å Mio

sicken krav du har på din matte Elwiz!! :D själv är jag helst naturell, vill inte ha ngt på mig.. inte ens koppel... bara jag och min fluffiga päls hihi

2010-04-14 @ 21:44:21
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Ira & Mio

rätta takter grabben! så kan man ju tänka!! :P

2010-04-14 @ 21:59:30
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Molly

Jag föredrar naket ;P

2010-04-15 @ 20:45:41
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0