Gästbloggning med Gibbe

Tjenixen!

Brorsan är på stallet med min matte idag så jag snor hans blogg lite.
Jag skall följa med morfar till kusinerna sen och matte ville ha med sig någon till stallet så då fick Elwiz offra sig ^^,. Det kan nog vara bra för honom att vara ifrån sin matte lite för han är så jädrans mammig.
Men säg inte att jag sa det okej?!
Ligger just nu och gnager på skon jag fick i påskägget, det tar ett tag att lösa upp dom där.


Här är förresten en video från igår som Elwiz glömde ladda upp!

Kommentarer
Postat av: Becca & Olga

Så söt bild! Men då får du ju lite egen kvalitétstid ;9 hihi

PS, ska fota Olgas sovplats...

Ha det bäst!

2010-04-11 @ 23:54:14
URL: http://sweetolga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0