Stuff

Kära dagbok!

Imorgon skall jag få följa med på en shoppingrunda..till mig själv alltså! Vi skall in en sväng på hundskafferiet och kolla på någon slags vattenavstötande overall eller något liknande. Fryser inte av kylan men av den blöta snön och eftersom det skall bli väldigt kallt här nere inom kort så vill matte att jag skall kunna vara ute utan att skaka som ett asplöv efter 10 minuter.
Sedan skall hon kolla på ett sele åt mig också och ett storpack tuggben! Sen får vi väl se vad som slinker ner i shoppingpåsen ;)!
Hade jag fått bestämma hade jag velat shoppa vid ica's frysdisk/kötthylla eller något ^^,!
Matte tänkte även kika in hos huveröds, hon hittade en regnoverall där som kanske passar.

Vad skall ni hitta på imorgon?

Kommentarer
Postat av: Jonna & Puff

Det är bra att lillen lär sig att shoppa i tidigt ålder. Då blir dom väldigt duktiga på det. Jag tror dock inte att några ynkliga tuggben och en overall är den enda som "råkar" hamna ner i korgen, oftast hittar man massor av sånt som man inte visste att man behöver, men skulle inte längre klara en dag till utan. Livets stora måsten alltså! (kanske en plingande halsband men matchande koppel)



Puff var knappt 4 månader när han hittade första superfina stövlar (till matte såklart) samt att han har lärt sig att shoppa på webben. (hur bra som helst då hussen inte kan hålla koll vad vi köper).

2009-12-27 @ 19:22:06
URL: http://jonnax.blogg.se/
Postat av: Linda & Azi

Jag vet inte om det ang maten... Är ej så bra på småhundar och valpar.



Wie, hopaps han tycker det är kul att följa med på shoppningen även om det är inte till ICA chark ;)



Palt låter faktiskt äcklig ut haha ska be mamma göra de nån dag så får jag döma. haha.



2009-12-27 @ 21:10:09
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Molly

Shopping är roligt! Håller med om att köttdisken helt klart är roligast! I morgon blir det nog bara slappa, kanske en längre promenad. Vi får se, men jag kommer självklart att uppdatera er!

2009-12-27 @ 21:59:16
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0