sjuk igen

Kära dagbok.

Gibbe har fått halsfluss igen!
Han hostade hela natten så vi bokade en tid så fort veterinären öppnade. Kl:12.15 fick vi en tid och matte + morfar åkte dit med honom. Han var jätte nervös i väntrummet och skällde åt veterinären när hon kom in. Sedan fick han panik när dom tog i honom och skrek i högan sky och högg efter veterinären så han fick en munkorg och blev sedan sövd.
Dom har ju undersökt honom flera gånget förrut utan problem men han mådde så himla dåligt idag och hade ju inte sovit en blund på hela natten stackaren :(.
Han hade halsfluss, det såg dom med en gång så det blev smärtstillande i spruta innan han fick vakna och sedan hämtade vi ut pencillin + smärtstillande tabletter på apoteket så nu ligger han o sover i köket.

Jag fattade inte varför jag blev utestängd i hallen och inte fick hälsa på min bror men matte förklarade att han inte mår bra och inte får leka. Sen kan han vara lite konstig efter han blivit sövd och kanske lättare blir irriterad. Han får inte anstränga sig idag utan skall bara vila.

Men det gör inte så mycket för jag skall faktiskt på kalas idag! Så Gibbe får sova ifred ordentligt :).

Kommentarer
Postat av: linda & azi

krya på!!!

2011-03-03 @ 16:47:28
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Becca & Olga

Usch, stackars Gibbe! Inte kul när de bli sjuka, men hoppas han kryar på sig fort <3

2011-03-04 @ 15:49:28
URL: http://sweetolga.blogg.se/
Postat av: Elenor,Alfred & Nicole

krya på!!!

2011-03-04 @ 18:08:03
URL: http://ellyellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0