allt o inget

Kära dagbok.

Idag tog morfar och moster en promenad med mig och Gibbe för matte bakade. Kladdkaksmuffins blev det, hon tänkte ta med sig några till praktiken imorgon men nyss ringde det på telefonen och hon fick vips en arbetsintervju imorgon. Spännande!
Imorgon tänkte vi även sova borta både jag och matte så då blire nog ingen uppdatering :).
Gick ju en lång promenad med matte igår och då mötte vi två chihuahor på vägen, gick fot tills en av chihuahuorna gjorde utfall o tokskällde då kunde jag inte hålla mig utan skällde tillbaks. Matte hoppas att vi inte är tillbaka på ruta 1 igen bara för det där..

Spana in vilka flappiga kinder jag har! Matte älskar att dra i mina kinder och pussa på dom :( usch.

Kommentarer
Postat av: Mio

hihi din matte är en riktig retsticka hon som drar i dina kinder!!

2011-02-01 @ 21:04:25
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Emma

Hihi vilken kul blogg du har!! Och super söt hund :)

2011-02-03 @ 14:45:12
URL: http://emmmaab.blogg.se/
Postat av: Bamse och Valle

Du skulle ta och testa att nypa till i hennes kinder så skulle hon få känna på hur det känns. Våran Matte brukar göra samma sak med oss, och jag Bamse blir så sur så jag tar oftast tag i hennes hand och nasfsa till. Men jag tar inte i så hårt bara visar vad jag tycker om det. Nospussar från brorsorna i Norr

2011-02-06 @ 13:19:41
URL: http://mrbamse.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0