Nybadad sötnos

Kära dagbok.

Matte badade mig idag, fyfarao!!
Jag var med henne på stan jätte länge idag och man blir smutsig av att gå runt på dammiga kullerstenar kan jag säga..
Hade min Theo fleece på mig iallafall så frös gjorde jag inte. Alla på bussen och spårvagnen tyckte att jag var oemotståndligt söt och jag blev gosad med av nästan alla. Sen finns det ju såklart surpuppor överallt som tyckte att jag hårade ner ena bussätet, men men alla kan väl inte älska hundar (konstigt nog).
En annan tant blev rädd för mig när jag nosade på hennes väska och sa förskräckt att jag skulle försvinna, sen gick hon snabbt från busshållplatsen. Jag stod precis intill matte i folkträngslet och matte skulle bara läsa på tidtabellerna för att se när spårvagnen skulle komma och så får jag en väska uppkörd i nyllet som jag råkade sniffa lite på så blir man utskälld för det..suck.

Här är iallafall lite bilder och en film från när jag är nybadad och go!


Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

söt film.. exakt likadan påslakan o lakan hade jag förut för längesen, kastade dem när jag gjorde resning för jag har över typ 30 påslakaner så slängde hläften.. kul se den igen på dina bilder haha

2011-02-26 @ 21:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0