underbart väder!

Kära dagbok.

I måndags gick jag och matte + några till, till en liten "sjö". Vi fick gå genom uppförsbackar i skogen så när vi kom fram var vi jätte varma. Det första jag gjorde var att lägga mig ner i vattnet och bara njuta! Jag simmade även några simtag för första gången, min pinne hade glidit iväg för långt ut så matte höll mig ovanför vattnet så jag kunde grabba tag i den, sen fick jag simma två simtag tillbaka tills jag nådde botten!
Det fanns massvis med grodor i vattnet men det var jätte svårt att fota dom.
Såg en hel del hundar också som ja morrade dovt åt, då blev jag fyad av matte.

Igår åkte vi in till slottsskogen och tittade på alla djuren, häftigt!

jag njuter i vattnet

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

ooo vad härligt! Lika härligt väder här hos oss. Solsken redan 7 på morgonen.. ha en glad påsk!

2011-04-21 @ 07:08:02
URL: http://samojedatlas.blogg.se/
Postat av: Becca & Olga

vilken härlig bild :P

2011-05-04 @ 16:32:18
URL: http://sweetolga.blogg.se/
Postat av: Ritha

Vad härlig bild, barbent och Elwiz badar..det är länge tills vi kan vara barbent..snart flyttar jag är less på denna kyla..

2011-05-06 @ 11:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0