lugn dag

Kära dagbok.

Verkar vara lite svalare ute idag, rätt skönt faktiskt. Det blir så jobbigt när värmen kommer så plötsligt, man hinner liksom inte vänja sig.
Idag skall vi bara ta det lungt, promenaden tog slut på nästan all min energi.. inte riktigt men nästan. Sov en timme igår efteråt och sedan ville jag busa med min råtta!
Men idag blir det bara kissrundor och buslekar på gården eller så :). Skall även ensamhetstränas, husse har dratt fram kompostgallret så jag inte kan kraffsa sönder dörren eller sno några skor om jag nu skulle få för mig det.

Vad händer hos er idag?

Kommentarer
Postat av: Ebba & Molly

Idag blir det bara slapp - blir så när man löper...

2010-05-16 @ 13:28:55
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0