Grillträff med hundhuset

Wii vad kul vi hade! Mötte upp några på hundhuset för att sedan gemensamt "på rad" åka ut till en skoterstuga. Det tog en liten stund men väl framme så mötte vi fler som tagit sig dit på egen hand. Vi fick gå en bit på en grusväg men det var bara härligt med lite promenad. Vid stugan kryllade det av mygg så några åkte o hämtade myggmedel.
Stackars husse hade stora märken i ansiktet och på benen, matte fick dock inget alls. Hon säger att myggor inte brukar gilla henne tur nog ^^,.
Jag busade runt med hundar i min storlek..och storlek väldigt stor! Busade mycket med Bella och Ville men även med Briarden Igor (tror han heter så). Efter nästan 2 timmar så åkte jag + matte o husse hem, det räckte med bus för mig tyckte dom :).

Jag, Bella och Ruben:

Jag och Bella:

Jag vilar:

Jag och Bella vilar:

Grävde ett svalt hål i gruset när det blev för varmt:

Utsikten:

Ville, Bella och jag busar:

Jag busar med Igor:


Kommentarer
Postat av: linda & azi

åå grodben! hundarna är verkl söta när de gräver ner i sanden och svalkar sig, lite imponerad att de vet att under sanden är kyligt :)

2010-05-23 @ 16:21:01
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Mio & Ira

Matte hälsar du ligger lustig på den där bilden där du gräver i sanden för att svalka dig... själv tycker jag inte det är det minsta lustigt!! kram MIo

2010-05-23 @ 17:26:47
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Carina

hihi vad gulligt du ligger i sanden. Vilken härlig dag ni har haft, håller nog med om att 2 timmars bus nog räcker :-)

2010-05-23 @ 19:13:53
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0