illamående

Kära dagbok.

Gibbe kräktes gult imorse och för en stund sen. Matte googlade och läste att det kunde bero på att hans mage var tom. Hon fick i honom gurka och hundgodis (han ratade maten) och nu mår han mycket bättre.
Så förhoppningsvis äter han upp sin frukost snart. Jag råkade liksom äta upp både min frukost och hans imorse, här skall inte slängas ;).
Det regnar idag så vi fick ha våra regnjackor på oss ute. Stela och ovilliga fick matte släpa ut oss så vi fick göra våra behov sedan var det snabbt in igen. Vi har inget emot vanligt regn, men idag var regndropparna stora som jag vet inte vad och ont gjorde dom!
Nu matar moster oss med hundgodis så jag måste gå igen, vill ju inte att Gibbe ska få mer än mig!
Uppdaterar mer i eftermiddag :)!

Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

Ja mio kräks oxå ofta upp gul skum... det är gallsaft o det beror på magen är tomt säger alla oxå, han har gjort det ofta o det e ingen fara, sde bara till han dricker lite vatten o ge inget att äta direkt.. vänta lite..



kram på er i värmen

2010-07-15 @ 16:31:49
URL: http://luckyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0