9 månader

Kära dagbok.

Jag och Gibbe fyllde 9 månader igår, hur stora är inte vi nu? Tiden bara rusar iväg!
Det var en tjej som fotograferade mig idag utanför ica. Matte satt o väntade på mormor som handlade så kommer en tjej fram och berömmer matte för hur söt jag är samt frågar om det är japansk spets i mig. Matte svarar ja och hon hade tydligen 2 stycken spetsar hemma samt en volpino italiano. Så frågade hon om hon fick fota mig och det går bra sa matte så då fick jag posa ;).

En bebisbild!

Kommentarer
Postat av: Ira å Mio

Du har såååååå bedårande ögon men det har vi sagt tusen ggr men det e ju saaaannt!! hehee hoppas allt bra med er.. snart e det dags åka uppåt igen om jag inte minns fel :)

Så du är berömd nu, som blev fotograferad utanför ica..hihi!!



Vi har haft fullt upp då vi haft Azi här...

Ovant ha två hundar :)



Kram

2010-07-27 @ 19:24:39
URL: http://luckyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0