Suck

Kära dagbok!

Jag har insett hur jäkla jobbig min bror verkligen är. Han vill hela tiden jucka på mig och det är otroligt irriterande..så vi har fajtats lite granna. Då vinner alltid jag och han fattar att han inte skall jucka mer, de närmsta timmarna iallafall.
Matte tror att det är för att han är stressad, han kanske inte fått så mycket lugn och ro förrut.
Men här har han massa tuggpinnar och mjuka plädar som han kan ligga och gnaga på och då blir han mycket lugnare.
Nu kommer det faktiskt bli så att jag och matte åker till Göteborg igen efter sportlovet. Vi åker ju hem den 13 februari o dagen efter kommer familjen o stannar några dagar. Sedan åker dom hem och vi kommer efter nästan en vecka senare. Matte har nämligen fått i uppgift att passa och ensamhetsträna Gibzon.
Ingen ville att han skulle vara ensam när han är så liten även om det handlade om max 3 timmar en dag. Så matte kommer vara här och ensamhetsträna osv tills han är över 6 månader. Hon åker hem i maj igen.
Inget jag har direkt lust med..stanna med skitbrorsan i 3-4 månader till..
Tur nog skall han kastreras så fort han blir 6 månader, han är helt galen.





Kommentarer
Postat av: marie och spencer

Ojdå !

han ser verkligen galen ut på första bilden !

Men det blir nog bättre få fort han lärt sig att varva ner...

2010-01-19 @ 11:19:23
URL: http://naken.blogg.se/
Postat av: Jonna & Puff

Vilka lurviga små sakerna :)



Jag tror att jag måste sluta läsa din blogg, annars blir valpfeber värre och värre. Och här har det ju bestämt att vi vill inte ha två gamlingar hemma, så vi ska vänta tills Puff är nånstans mellan 3-5 år innan en ny pyttis får flytta in. (och det roliga är att den pyttisen kommer med störa sannolikhet vara en son till Puff). Men å andra sidan, en valp skulle nog få plats här redan nu... :)

2010-01-19 @ 11:21:34
URL: http://jonnax.blogg.se/
Postat av: Molly

Han lugnar nog ner sig.. :) Söta när ni busar!

2010-01-19 @ 20:44:16
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0