Godkväll!

Kära dagbok.

Hej igen!
Idag har jag och matte varit iväg en stund på kvällen så Gibbe fick vara ensam ett tag med moster. Det är faktiskt viktigt att få ensamtid :).
Gibbe går ju lätt upp i varv och blir stressad men han är världens goaste när han väl är lugn och han är oftast som lugnast när inte jag är hemma. Det har dock blivit mycket bättre nu sen kastreringen!

Tog som lovat lite bilder på våra nya vintertäcken, dom från förra året var för små och kardborrebanden på ryggen var helt utslitna. (Gibbe snodde dock kameran för en liten egopic)











Kommentarer
Postat av: Ritha

Roligt att ni är tillbaka. undrade just hur ni mår där nere. Här har vi kallt varit det sedan snön kom idag -22 vi har ca 1dm snö.. verkar inte komma mera.

Hundarna är lika söta fortfarande.. man ser att Elwiz är större, Gibson verkar vara i Bellas storlek.

Fina kläder har dom också fått, de växer snabbt.

Ha det bra alla

Lulehälsningar

2010-12-15 @ 00:01:25
Postat av: Mio

Gibbe har ju exakt likadan täcke som jag hihi.. andra vintern jag har min nu.. ja vad önskar jag mig? vet du.. matte har inte ens frågat mig så jag är glad du frågade. jo jag önskar mig att matte och mormor bor ihop och att matte slutar jobba så vi kan vara tillsammans dygnet runt!!! bra önskan va? kram

2010-12-15 @ 07:26:03
Postat av: jimmie och kingeling

snygga täcken :D

2010-12-17 @ 18:58:21
URL: http://kingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0