morrn

Godmorgon, dagbok!

Idag är det sista valpkurs tillfället för mig och matte. Undra vad vi får göra idag, vädret verkar inte allt för bra.. Blir nog på med regnjacka om det inte spricker upp.
Vädret som var så fint igår, vi hade nästan 19 grader och matte gick i bara långärmat - ingen jacka behövdes!
Matte har kikat lite på hundhuset och sett att vi tyvärr inte hinner på söndagens socialträff då vi landar 18.50 (tror jag), så vi tänkte ta och gå på dagsverksamheten dom har börjat med på måndagen istället :).
Jag, matte och husse tänkte promenera förbi vid 13-tiden och kolla om någon är där.
Matte har också mejlat instruktören som håller i olika hundkurser och frågat lite när unghundskursen börjar, man kan anmäla sig men det står inget datum. Vore ju illa om man anmälde sig och den körde igång då matte är utomlands. Men vi har inte fått nått svar ännu..

På torsdag skall vi till hundskafferiet, jag och Gibbe (matte o moster också såklart). Jag skall nämligen spana in hundcykelkorgar! Matte är lite skeptisk till om vanliga cykelkorgar håller för knappt 7 kg. Så vi såg en massa på hundskafferiets hemsida som höll upp till 8 kg - perfekt. Matte har ju önskat sig en cykel i födelsedagspresent :).

Vad händer hos er i veckan?

Kommentarer
Postat av: Marina

Härlig att få följa med på cyleltur i en korg!!

Vad gör vi inte för våra kära hundar..

Ha en bra dag. :D

2010-04-27 @ 15:20:06
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/
Postat av: ingela

Vill bara passa på att önska välkommen hem igen!

Ska bli superkul att träffas efter alla dessa månader!

Tycker absolut att ni ska komma på dagverksamheten, det brukar vara jättetrevligt =)

Ses snart =)



Hugo och Bella hälsar också såklart! Och lilla mamma =)

2010-04-27 @ 17:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0