Vårväder

Kära dagbok.

Bjuder på några otroligt dåliga bilder från mattes mobil. Inte lätt att ta kort på två virvelvindar i skogen ;).
Jag och matte tog en till långpromenad efter denna då vädret är underbart. Gick bakom en fransk bulldog nästan hela vägen hem och jag skötte mig jätte bra tyckte matte. När jag började blåsa upp mig och frusta så petade hon på mig med fingret så tittade jag på henne, fick godis och gick fot hela vägen. Fick mig ett "pet" varje gång jag frustade och tillslut brydde jag mig inte om bulldogen!
Längtar tills den 7 april för då börjar vår agilitykurs! Det skall bli så himla roligt!!

Matte var ju nära på att göra en kemisk kastrering på mig då jag och Gibbe skall bo på hundpensionat när familjen åker till Italien. Men det var tydligen inte nödvändigt sa hon som äger pensionatet, för det är bara jag och Gibbe som skall vara där just den veckan + hennes två egna hundar. Matte är dock superorolig för att jag inte skall gå ihop med dom och tvingas sitta ensam i en box..

Kommentarer
Postat av: Ritha

Vad duktig Elwiz är, inte klarar Bella det hon bara skäller åt hundarna, helst om det är en tik då morrar hon också, Hugo kan gå fot.

Kramiz

2011-04-03 @ 19:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0