Elwiz <3 Tikar

Kära dagbok.

2a kurstillfället igår och nu har ju gruppen delats in i två. Jag är den enda lilla hunden, alla andra är 20+ kg och alla utom en är tikar ;). En flatcoated retriver ville hälsa på mig och först var jag lite misstänksam men hon kråmade sig så mycket och slickade mig runt munnen att jag blev alldeles mallig. Pep åt henne och kråmade mig tillbaks och tillslut la hon sig ner på rygg på marken och bara ålade sig efter mig, tjejtjusarn nr1!! ;)
Dröjde inte länge till fören de andra tikarna också ville hälsa och pussa på mig, trots att jag är minst så är jag minsann stiligast! :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, visst är idbrickorna härliga?? =)

2011-04-15 @ 19:40:23
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0