Bada!

Kära dagbok.

Nu har vi kommit hem från sjön, det var superhärligt att bada! Gibbe tyckte också att det var helt okej efter en stund. Vi hämtade pinnar och kottar i vattnet och jag plöjde med nosen och gjorde bubblor i vattnet - coolt va?
Efter att jag doppat mig sprang jag upp och rullade mig i skogen så jag blev kolsvart sen hoppade jag i badet igen ^^,! Simmade dock ingenting för det vågar jag inte. Matte sa att vattnet i sjön var varmare än både havet och poolen på Zakynthos, tyvärr badade inte matte eller moster för alla deras badkläder ligger i tvätten!
Vi tog bussen till sjön men morfar hämtade oss med bilen efteråt :).











Kommentarer
Postat av: Carina

Härligt när det är så fint väder att man kan bada. Simmandet kommer säkert så småningom.

2010-07-01 @ 21:57:31
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Mio & Ira

Ser ut som du e nöjd matte och husse e hemma igen!! var du sur på dem eller bara lycklig de kom och hämtade dig?



Själv är jag precis hemkommen från umeå med matte och är dödstrött så jag berättar mer sen kram Mio

2010-07-02 @ 08:52:26
URL: http://luckyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0