tandlossning

Kära dagbok.

Jag har tappat en maaassa tänder! Över natten! Jag började harkla mig lite sent igårkväll och i morse såg matte att jäätte många tänder försvunnit, är numera rätt tandlös.
Har fnysit lite och harklat mig lite idag och matte tror att det kan ha o göra med tänderna plus väder ombytet. Hon är livrädd att det skall vara kennelhosta eller typ tonsillit (stavning?)! Så fortsätter det får jag åka till vetten.
Är iallafall superduper pigg och har fått ett nytt tuggben idag, glömde mitt gamla hederliga hos husse. Gibbe försökte sno mitt nya ben och då morrade jag åt honom. Han tog på nått konstigt vänster det som en inbjudan till lek och hoppade rakt på mig - bråk! Så matte fick sära på oss.
Sedan fick hon försöka övertala Gibbe att hans ben är minst lika gott (likadana liksom) och nu ligger vi nöjt och tuggar bredvid varandra.


Kommentarer
Postat av: Carina

Vilka massa tänder han har tappat på en gång. Tur han inte tuggar med framtänderna :-)

2010-02-25 @ 17:03:07
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Jonna & Puff

Eller noskvallster. De kan orsaka nysningar och harkelingar och är jätte vanliga.

2010-02-25 @ 18:26:00
URL: http://jonnax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0