Cykling

Kära dagbok.

Trots att jag inte riiiktigt är 2 år än så tog matte med mig på en liten cykeltur längs ån. Vi stannade så jag fick bada lite då och då oså fick jag såklart sitta i korgen en stund. Men som jag njöt av att bara få springa o sträcka på mig!!
Matte hade mig lös för i koppel så bara sprang ja kors o tvärs så matte fick tvärbromsa hela tiden. Men lös gick det huuur fint som helst, dock inte när matte filmade för då bestämde jag mig för att ta kisspauser mitt i allt ^^,.

Det var jätte fint väder och vi hade så mysigt. Lägg märke till mina SVARTA tassar och ben.. höhö. Det är ju så skönt att krafsa och rulla i lera/jord efter man badat ju!

Kommentarer
Postat av: Elin

Mysigt med cykling, jag cyklar dock bara med Romeo. Julius har tyvärr inte den fysiken att klara av cykling. Han skulle inte orka. =)

2011-09-02 @ 20:14:01
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0