5 augusti

Kära dagbok.

Nu när sommaren börjar lida mot sitt slut så hoppas jag att bloggen orkar dra sig tillbaka på sina fötter igen!
Här har jag inte haft så mycket tid över till att skriva då matte inte varit hemma så mycket. Hon åkte till Smögen för att jobba i några dagar, kom tillbaka och sedan har vi bara varit på vanliga promenader osv.
Har iallafall lite mobilbilder som vi tagit lite då och då sen senaste inlägget, tyvärr orkar matte aldrig dra med sig systemkameran ut på promenader och eftersom hon inte har något liten digitalkamera så får mobilen duga.
Vi sitter fortfarande och funderar över om vi skall gå en fortsättningskurs i agility eller om vi skall pröva på en grundkurs i rallylydnad. Matte kan inte bestämma sig alls!

Gibbe på promenad!

Gibbe och jag posar längs vägen

Gibbe ser helt död ut på alla bilder men det är han inte, han är bara urdålig på att sitta still när man skall fota..

Mys i mattes säng

Brassemannen hemma hos faster där matte bodde då hon jobbade!

Jag leker med vatten! Plaskar så det blir bubblor som ja sedan försöker äta!

Kommentarer
Postat av: Alexandra och Gizmo

sv: Okej, gud, att det skiljer så mycket på dom :)

2011-08-05 @ 22:03:06
URL: http://gizmosdagbok.blogg.se/
Postat av: Ira & Mio

Tack! du är inte så dum du, matte tjatar om hur söööööööt du är.... det har jag hört tusen ggr nu hihi men kan hålla med du är söt på den bilden du myser i mattes säng!

2011-08-06 @ 12:36:49
URL: http://luckyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0