Typiskt.

Kära dagbok.

Matte är lagomt glad på mig nu..
Det var ju agilitykurs och oturligt nog så har en tik där börjat löpa. Så ni kan ju gissa hur jag betedde mig..
Jag skrek och pep under hela kursen, ville inte ha godis och hängde i kopplet. Gjorde som matte sa men det gick otroligt långsamt och jag stannade titt som tätt för att råstirra åt tikarnas håll och pipa/skrika hjärtskärande.
Matte funderar på att ta med sig Gibzon nästa gång istället, han är ju iallafall kastrerad..
Jag är helt psykiskt slut iallafall, ligger raklång på vardagsrumsmattan och stensover.

Kommentarer
Postat av: Becca

Får man ha med löptik på kursen?? Det brukar man ju inte få eftersom det förstör för så många andra. Inte lätt att vara hane när det luktar sugen tik *** ;D

2011-04-29 @ 20:49:43
URL: http://sweetolga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0