tjoohoo!

Godmorgon!

Verkar bli en rätt så bra dag idag. Är lite småmulet men de känns inte som att det är så värst kallt. Just nu ligger jag i sängen och puttar ner alla bollar, som jag dratt med upp, ner på golvet igen - Jäätte kul! Fast inte för matte, för hon brukar få hämta dom åt mig ^^,.
Har nyss käkat frukost och gick över helt till standardt igår och magen är perfekt! Matte tycker att det är super bra att jag inte måste ut o skita 6 gånger per dag som förr.
Träffade på Hugo och Bella ute efter kissrundad och försökte leka men de gick inge vidare. Hugo var morgontrött och ville bara kela med matte o Bella ville inte, men på lördag kanske. Då äre ju hundpromenad, då skall jag allt få igång någon! Bella skall på utställning dagen efter så jag skall nog leka försiktigt med henne så jag inte råkar smutsa ner hennes fina päls :). Håll tummarna för att hon vinner, det gör iallafall vi :D!

Såhär kommer jag lätt se ut på lördag, fast snabbare. Jag har ju växt en hel del sen det där kortet togs :)!

Kommentarer
Postat av: Mio

KANON att din mage mår bättre och börjar bli mer normal p.ga standardt hälssar matte!!

En supersnygg spring-bild på dig tycker jag!! ÅH vad jag önskar vi fick ses å busa en massor för vi verkar vara väldigt lik varandra!! Fast sover under möbler gör jag bara inte!!!!! på den fronten e du mysko haha!!

2010-05-12 @ 08:59:33
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Carina

Vad bra att magen fungerar bra nu när ni har gått över till Standardt. Vi har det oxå till Enzo och han bajsar inte heller myckt och magen är i bra form :-)



Ni har en award att hämta på min blogg :-)

2010-05-12 @ 13:23:45
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Ebba & Molly

Vilken fart! Jättecool bild :)

2010-05-13 @ 11:50:23
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0