Promenad

Kära dagbok.

Vilken bra dag det blev! Matte och jag gick upp med husse vid 7 imorse och åt frukost, gick ut på en kissrunda osv. Sedan vilade vi lite till och sedan satte sig matte vid datorn. Strax efter det smsade Hugo & Bellas matte och frågade om vi ville hänga med ut på en promenad med dom + Baloo. Javisst sa vi och gjorde oss iordning.
Vi tog en jätte rolig promenad där vi fick springa lite lösa och busa av oss. Jag sprang som en dåre, har ju inte fått busa av mig på två dagar!!
Matte fotade lite också :).
Sedan gick vi tillbaka hemåt och vi blev inbjudna till fika! Jag fick smaka ett foder som hette Magnusson Meat & Biscuits, dom var himla goda! Mattarna fick bulle för dom gillar tydligen inte torrfoder, har dom ens smakat liksom?
Matte och Hugos matte satte sig på deras balkong och pratade jätte länge så vi hundar passade på att ta oss en rejäl tupplur. Flera timmar senare smsade Baloos matte o frågade om vi ville med ut på en till promenix, såklart vi ville. Så vi promenerade en liten promenad till, sedan gick jag och matte in till oss och hon började med middagen. Jag fick smaka ost och gurka - mums. Sedan somnade jag och sov enda tills husse kom hem, efter att ha hälsat på honom så somnade jag igen.








Matte är glad att hon kan använda systemkameran igen. Tyvärr valde hon helt fel objektiv men det spelar ingen roll, man ser ju att det är vi iallafall ;)!

Kommentarer
Postat av: Jonna & Puff

Skiiiiiiiit vad mycket snö ni har kvar där uppe!!!

2010-05-04 @ 18:25:18
URL: http://jonnax.blogg.se/
Postat av: linda & azi

kul med nya hundvänner för elwiz :D säger som jonna å puff - shiiit mkt snö! :O



härligt, vart ska du iväg t sommaren? är sugen på utomlands, men pengar.. :S

2010-05-04 @ 19:15:48
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Becca & Olga

Vad många hunkompisar :D Nu känns det bättre här, nu vet jag att han har andra kompisar så att han inte tänker på sin bror så mkt :D

2010-05-04 @ 20:00:16
URL: http://sweetolga.blogg.se/
Postat av: Mio

roligt du fått smaka gott goder, men du fick inte smaka bullen då? tycker oxå de ska smaka din foder varför ska de alltid äta ngt annat än vad vi gör?

2010-05-05 @ 09:39:25
URL: http://luckyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0